תנאי משלוחים וביטול עסקה

פילאטיקס - שקיפות והוגנות בכל רכישה

מסמך זה מפרט את תנאי המשלוחים וביטול העסקה של Pilatix.co.il (להלן: "החברה") ומהווה הסכם מחייב בין החברה ללקוח בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981.

לשם הנוחות, התקנון נכתב בלשון זכר אך הוא פונה לנשים וגברים כאחד.
פילאטיקס הינה חברה ישראלית, המחזיקה מלאי בארץ ועובדת עם ישראלים על מנת להעביר את הסחורה בארץ. אנו מוכרים לישראל בלבד ועושים זאת מתוך מחויבות לאיכות ולשביעות רצון לקוחותינו.

מידע כללי על משלוחים

מדיניות משלוחים

מדיניות האספקה שלנו:

חברת משלוחים

המשלוחים מתבצעים באמצעות חברת HFD שליחויות ולוגיסטיקה.

זמינות מלאי

יש מלאי בארץ זמין של כל המוצרים שלנו.

עלות המשלוח

המשלוח ניתן בחינם לכל רחבי הארץ.

שימו לב: המשלוחים מגיעים ישירות לכתובת הלקוח. אין אפשרות לאיסוף עצמי.

זמני אספקה

זמני האספקה משתנים בהתאם לאזור הגיאוגרפי:

אזורי אספקה
אזור המרכז
1-3 ימי עסקים
אזור הצפון והדרום
3-7 ימי עסקים
אזורים מרוחקים
7-14 ימי עסקים
ימי עסקים הינם ימים א'-ה' (לא כולל שישי-שבת), ולא כוללים חגים וערבי חג.
טיפ קבלת משלוח: בעת קבלת המוצר, מומלץ מאוד לצלם את החבילה לפני פתיחתה. כדאי להקליט את תהליך הפתיחה עצמו כדי לתעד את מצב המוצר כפי שהתקבל. תיעוד זה יסייע למנוע אי-הבנות במקרה של פגם או נזק.

ביטול עסקה והחזרת מוצרים

זכות ביטול

לקוח רשאי לבטל את העסקה בתוך 30 ימי עסקים ממועד קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את פרטי העסקה, המאוחר מביניהם. תקופה זו עולה על דרישת המינימום הקבועה בחוק (14 ימים) כחלק ממחויבותנו לשביעות רצון לקוחותינו.

תנאים להחזרת המוצר

החזרת המוצר וביטול העסקה מותנים בעמידה בכל התנאים הבאים:

שלמות האריזה והמוצר

המוצר חייב לחזור באריזתו המקורית השלמה, כולל כל הפריטים הנלווים: הקרטון החיצוני, שקיות הניילון, הטיימר בקופסא המקורית (אם קיים), חוברות הדרכה וכל הפריטים הנלווים אחרים שסופקו. הכל חייב להיות סגור ומהודק היטב.

מצב המוצר

המוצר חייב להיות במצב חדש לחלוטין, ללא סימני שימוש, שריטות, מכות, לכלוך או פגמים מכל סוג שהוא. כרית הפילאטיס צריכה להיות במצב תקין לחלוטין, ללא קרעים, פגמים או סימני שימוש. המוצר חייב להיות בדיוק כפי שהגיע ללקוח.

תיעוד

יש לצרף את חשבונית המס/קבלה המקורית או לציין את מספר ההזמנה בעת ההחזרה.

חשוב לדעת: החברה שומרת לעצמה את הזכות לדחות החזרת מוצר אם הוא אינו עומד בכל התנאים הנ"ל. מוצר המוחזר כשהוא פגום, משומש יתר על המידה, שרוט או חסר רכיבים - לא יתקבל להחזרה והלקוח יידרש לשלם על הנזק שנגרם למוצר.
תהליך בדיקה: כל מוצר המוחזר עובר בדיקה יסודית על ידי צוות החברה. התהליך מצולם ומתועד כדי להבטיח שקיפות מלאה. אנו ממליצים ללקוחותינו לתעד באופן דומה את מצב המוצר בעת קבלתו ובעת החזרתו.

אופן החזרת המוצר

להחזרת המוצר, יש לפעול באופן הבא:

  1. תיאום: יש ליצור קשר באמצעות וואטסאפ בלבד למספר 054-242-9697 ולהודיע על רצונכם להחזיר את המוצר.
  2. אישור: נציג/ה מטעמנו יספק הנחיות מדויקות וקוד אישור להחזרת המוצר.
  3. אריזה: יש לארוז את המוצר באריזתו המקורית עם כל הפריטים הנלווים.
  4. משלוח: יש לשלוח את המוצר לכתובת שתתקבל מהנציג/ה. עלות המשלוח חלה על הלקוח.
אין לשלוח מוצרים להחזרה ללא תיאום מראש באמצעות וואטסאפ. החזרות שיישלחו ללא אישור ותיאום עלולות להתעכב בטיפול.
טיפ החזרה: כדאי לצלם את המוצר מכל זווית אפשרית לפני שאתם אורזים אותו למשלוח חזרה. שמרו על קבלת המשלוח ומספר המעקב עד לקבלת האישור על ההחזר הכספי.

השבת תמורה

במקרה של ביטול עסקה כדין, החברה תשיב ללקוח את התמורה ששולמה בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם.

ההחזר הכספי יבוצע באמצעות אותו אמצעי תשלום שבו בוצעה העסקה, תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר בחזרה ואישורו כתקין.
שימו לב כי ייתכנו עיכובים בהופעת ההחזר הכספי בחשבון הבנק או בכרטיס האשראי שלכם, בהתאם למדיניות חברת האשראי או הבנק שלכם.

מקרים מיוחדים

מוצר פגום

אם המוצר שהתקבל פגום או שונה מהתיאור באתר, החברה תשיב את מלוא התמורה ששולמה ללא דמי ביטול, כולל עלויות המשלוח. יש להודיע על פגם תוך 48 שעות מקבלת המוצר ולתעד זאת בתמונות.

ביטול לפני משלוח

ביטול העסקה לפני שהמוצר נשלח יזכה בהחזר מלא ללא דמי ביטול.

מגבלות וסייגים

רכישה סיטונאית

החברה אינה מספקת מוצרים לרכישה סיטונאית. המוצרים מיועדים לשימוש פרטי בלבד.

ביטול הזמנה

החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל הזמנה בכל עת לפי שיקול דעתה הבלעדי, תוך מתן הודעה ללקוח והחזר כספי מלא.

החברה מוכרת את מוצריה בישראל בלבד ואינה מספקת משלוחים לחו"ל.

כוח עליון

בנסיבות של כוח עליון (מצב ביטחוני, מלחמה, שביתות, אסונות טבע וכיו"ב), החברה לא תישא באחריות לעיכובים באספקה או לאי-אספקה של המוצרים, ומועדי האספקה יידחו בהתאם.

טיפ לזמני חירום: במקרים של אירועים ביטחוניים או מצבי חירום, החברה תשתדל לעדכן את לקוחותיה לגבי עיכובים צפויים. מומלץ לעקוב אחר עדכונים שיישלחו בוואטסאפ או בדוא"ל.

יצירת קשר

לשאלות או בירורים בנושא משלוחים וביטולים, ניתן ליצור קשר:

טלפון
054-242-9697
דוא"ל
pilatix.help@gmail.com
וואטסאפ (מומלץ)
054-242-9697

שעות מענה: ימים א'-ה', 9:00-17:00 (למעט חגים)

אנו בפילאטיקס מאמינים בשירות לקוחות אישי ומקצועי. נשמח לענות על כל שאלה ולסייע בכל בעיה.

אחריות למוצר

המוצרים הנמכרים על ידי החברה מיובאים מיצרן זר והחברה משמשת כמשווקת בלבד. האחריות למוצר הינה בהתאם לאחריות הניתנת על ידי היצרן המקורי ומוגבלת לתנאים הבאים:

תקופת אחריות

האחריות למוצר תקפה למשך 3 חודשים מיום הרכישה, וחלה אך ורק על פגמים בייצור שאינם נובעים משימוש לא נכון או לא סביר במוצר.

מה האחריות מכסה

האחריות מכסה אך ורק פגמים מובהקים בייצור שמונעים את השימוש הבסיסי במוצר, כפי שייקבע על ידי החברה.

מה האחריות אינה מכסה

האחריות אינה מכסה: בלאי טבעי, שימוש לא נכון, הזנחה, תאונה, נזקי מים, שריטות, שברים, כתמים, שינויי צבע או דהייה, שינויים שבוצעו במוצר על ידי הלקוח או נזקים שנגרמו בשל אחסון או שימוש לא נאותים.

חשוב לדעת: מימוש האחריות כפוף לשיקול דעתה הבלעדי של החברה וליכולתה לאמת את הפגם מול היצרן. במקרה של פגם המכוסה באחריות, הפתרון יהיה החלפת המוצר או החזר כספי, לפי שיקול דעתה של החברה.
תהליך מימוש האחריות מתחיל בפנייה לשירות הלקוחות באמצעות וואטסאפ בלבד, תוך צירוף תמונות מפורטות של הפגם והוכחת רכישה.

הגבלת אחריות

קביעת מצב המוצר

בכל מקרה של החזרת מוצר, הקביעה הסופית בדבר מצב המוצר המוחזר תהיה נתונה לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.

הליך בדיקה

החברה מקיימת הליך בדיקה מקצועי ומתועד של כל מוצר מוחזר. הבדיקה מצולמת ומתועדת לצורכי שקיפות ואימות. החברה, בשל היכרותה המעמיקה עם המוצר, הינה הגורם המקצועי המוסמך לקבוע אם המוצר פגום, משומש, שרוט או אינו עומד בתנאי החזרה מכל סיבה אחרת.

החלטה סופית

קביעתה של החברה בדבר מצב המוצר הינה סופית ומחייבת. במקרה שבו יקבע כי המוצר אינו עומד בתנאי ההחזרה, תהיה החברה רשאית לסרב לקבל את ההחזרה או לחייב את הלקוח בעלות הנזק שנגרם למוצר.

אובדן או נזק במשלוח

בעת משלוח לרוכש

במקרה של אובדן או נזק לחבילה בעת המשלוח ללקוח, החברה תישא באחריות ותספק מוצר חלופי או החזר כספי מלא, לפי שיקול דעתה.

בעת החזרת מוצר

האחריות על משלוח החזרה היא של הלקוח בלבד. במקרה של אובדן או נזק לחבילה בעת החזרתה לחברה, הלקוח יישא באחריות המלאה. מומלץ לשלוח את המוצר עם מספר מעקב ולרכוש ביטוח משלוח.

שימו לב: החברה אינה מכירה בהחזרות שלא הגיעו אליה פיזית. התיעוד של משלוח החזרה אינו מהווה ראיה לקבלת המוצר במצב תקין או בכלל.

פרטיות ומידע אישי

החברה מכבדת את פרטיות לקוחותיה ופועלת בהתאם להוראות כל דין, לרבות חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981.

איסוף מידע

החברה אוספת מידע אישי כגון שם, כתובת, טלפון, דוא"ל ופרטי תשלום לצורך ביצוע העסקה, משלוח המוצר ומתן שירות לקוחות. מידע נוסף עשוי להיאסף לצורך בקרה, שיפור השירות וניתוח סטטיסטי.

שימוש במידע

המידע שנאסף משמש את החברה לצורך אספקת המוצרים והשירותים, תקשורת עם הלקוח, שיפור השירות, שליחת עדכונים ומידע שיווקי (בכפוף להסכמת הלקוח) וקיום הוראות כל דין.

שמירת המידע

המידע נשמר במערכות מאובטחות ונגיש רק לגורמים מורשים בחברה. החברה נוקטת באמצעי אבטחה סבירים להגנה על המידע.

לקוח רשאי לבקש עיון, תיקון או מחיקה של המידע האישי השמור אודותיו, בכפוף להוראות הדין ולצרכים לגיטימיים של החברה.

מדיניות מלאי

החברה עושה כל מאמץ לשמור על מלאי זמין של המוצרים המוצעים לרכישה. עם זאת, ייתכנו מצבים בהם מוצר יאזל מהמלאי לאחר ביצוע ההזמנה והתשלום.

אזל מהמלאי

במקרה שמוצר אזל מהמלאי לאחר שהלקוח ביצע הזמנה ותשלום, החברה תיצור קשר עם הלקוח באמצעות וואטסאפ ותציע אחת מהאפשרויות הבאות: המתנה עד לחידוש המלאי (תוך מתן הערכה לזמן ההמתנה), החלפה למוצר חלופי, או ביטול העסקה וקבלת החזר כספי מלא.

טיפ: בעת קבלת הודעה על בעיית מלאי, מומלץ להגיב במהירות כדי לקבל את האפשרות המועדפת עליכם. בקשות מיוחדות ניתן לתאם ישירות מול נציג/ה החברה בוואטסאפ.

הערות כלליות

סמכות שיפוט

סמכות השיפוט הבלעדית בכל עניין הנוגע להסכם זה תהא נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב-יפו.

עדכון תנאים

החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את התנאים המפורטים במסמך זה בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי.

הפרדת סעיפים

אם ייקבע כי הוראה כלשהי בתקנון זה אינה תקפה, בלתי חוקית או בלתי ניתנת לאכיפה מכל סיבה שהיא, הדבר לא ישפיע על תוקפן, חוקיותן ואכיפתן של יתר הוראות התקנון, אשר ימשיכו לעמוד בתוקפן המלא.

עודכן לאחרונה: 1 באפריל, 2025

© 2025 פילאטיקס. כל הזכויות שמורות.